Activitatea de comerţ cu autovehicule începe în anul 1990, forma şi denumirea Societăţii fiind finalizate în anul 2002.
S.C. ROMPIL S.R.L. cu sediul în Târgu Secuiesc, are ca obiect de activitate vânzarea, importul şi exportul autoturismelor şi autoutilitarelor "second-hand" de marcă şi de calitate.
Începutul activităţii firmei datează din 1990, fiind astfel printre primii în judeţul Covasna, în domeniul comercializării autovehiculelor "second-hand".
Datorită partenerilor externi, "parcul nostru de maşini" este înnoit în continuu, poate fi vizitat oricând la adresa: 525400 Târgu Secuiesc, Str. Fabricii nr. 10, Judeţul Covasna, România.
Codexul conducerii
- Afacerile încheiate de către ROMPIL, sunt încheiate în mod cinstit, având în vedere şi interesul celeilalte părţi, cu care devine partener;
- Este important pentru ROMPIL, să creeze o atmosferă sănătoasă şi sigură pentru angajaţi;
- ROMPIL este convinsă de importanţa menţinerii unei comunicaţii bune cu angajaţii şi clienţii;
- ROMPIL socoteşte de datoria sa, să ofere produse care reprezintă valoarea durabilă din punct de vedere al preţului si calităţii;
- Funcţionarea profitabilă a firmei Rompil se realizează în cadrul unei colaborări cinstite şi corecte cu partenerii de afaceri, prin comercializarea produselor de înaltă calitate, garantând în acelaşi timp şi satisfacţia cumpărătorului.
Obiectivul principal în domeniul comercializării autovehiculelor:
- Satisfacerea necesităţilor diferitelor categorii de cumpărători în cea ce priveşte achiziţionarea autovehiculelor, prin comercializarea de produse de marcă, care sa aducă îmbunătăţiri la calitatea vieţii, nu numai din judeţul Covasna, ci şi din întreaga ţară şi chiar în străinătate.
Forţa motrice în atingerea obiectivului este deservirea în mod creativ şi competitiv a cumpărătorilor şi celor interesaţi.
Obiectivul pe termen lung:
Să menţinem şi să stabilizăm o poziţie conducătoare în judeţul Covasna, poziţie care să fie extinsă pe teritoriul ţării în comercializarea autovehiculelor "Second-hand", cu origine sigură şi un raport calitate/preţ corespunzător.